איתות לנתניהו? גנץ התקבל במעונו של הגרמ"צ ברגמן

    נתי קאליש No Comments on איתות לנתניהו? גנץ התקבל במעונו של הגרמ"צ ברגמן

    ברקע הדיונים על חוק הגיוס: יו"ר המחנה הממלכתי הגיע הבוקר לביקור בבית ראש הישיבה הגאון הרב מאיר צבי ברגמן ממנהיגי וזקני חברי מועצת גדולי התורה של דגל התורה. ראש הישיבה לגנץ: "אנחנו לא יכולים להתפשר על התורה, כי אנחנו לא בעלים על התורה שאנו יכולים להתפשר על כך"

    צילום: שוקי לרר
    16:50
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on במחאה נגד גיוס בני הישיבות: כביש גהה חסום לתנועה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר המחנה הממלכתי ח"כ בני גנץ הגיע עם תחילת זמן אלול לבני ברק לביקור בבית ראש הישיבה הגאון הרב מאיר צבי ברגמן, ממנהיגי וזקני חברי מועצת גדולי התורה של דגל התורה, במעונו ברחוב האדמו"ר מגור בבני ברק.

    בתחילת השיחה סיפר ראש הישיבה כי הוא כבר דור שישי בארץ עוד לפני הערבים. כך שלאף אחד לא יכול להיות טענות על כך שהוא נמצא בארץ ישראל.

    בהמשך אמר גנץ לראש הישיבה שהוא לא מבקש להתפשר על חוק הגיוס כי אם להגיע להסכמות. ראש הישיבה הגיב ש"אנחנו לא יכולים להתפשר על התורה, כי אנחנו לא בעלים על התורה שאנו יכולים להתפשר על כך".

    צילום: שוקי לרר

    שוקי לרר

    ראש הישיבה סיפר לו שבעת שהיו מספרים לחמיו מרן הרב שך זצ"ל על חייל שנהרג היה מוריד דמעות בכאב לב. עוד ציין ראש הישיבה כי התורה מלווה אותנו בכל הגלויות בלי קרקע ובלי נשק ורק התורה היא זו ששמרה עלינו.

    כשבני גנץ הזכיר את תחילת שנת הלימודים ראש הישיבה נאנח וסיפר כי חמיו הרב שך לא היה אוכל בראשון לספטמבר, והיה אומר איך אפשר לאכול בשעה שמיליון ילדים הולכים ללימודים ואינם יודעים לקרוא קריאת שמע.

    בהמשך הביקור דיבר ח"כ בני גנץ על הצורך באחדות העם ולהגיע להסכמות.

    גנץ התקבל כאמור בכבוד רב במעונו של הגרמ"צ ברגמן זקן חברי מועצת גדולי התורה של דגל התורה וחתנו של מרן הרב שך. בהמשך ביקר גנץ בישיבת רשב"י של הגרמ"צ ברגמן שם התפעל ממאות האברכים ששוקדים על תלמודם.

    האם הביקור, שהתקיים שעות בודדות לפני ישיבת ראשי הקואליציה בנושא חוק הגיוס, הוא איתות מצד החרדים לנתניהו? ימים יגידו.



    0 תגובות